marți, 22 noiembrie 2011

Si ca sa experimentam si alte

Pentru ca ma simt mai bine azi, mai putin speriata si stresata,


Va impartasesc un secret

Imi doresc sa scriu carti pentru copii. Si alte feluri, dar in special de copii. Poate pentru ca asa pot sa eliberez partea pufoasa si moale a sufletului meu.

Cert e ca daca vreodata voi putea face copii, le voi citi acestora si carti scrise de mine, special pentru ei, cu ilustratii facute de mine.

Si pentru ca efectiv imi face o placere nebuna sa scriu diverse, am creat un nou blog, in care am apucat sa scriu doar ieri si azi. Nimic minunat. Primele doua schite. Respectiv numerele 3 si 4 din viata. Ca atare, pentru pufosiii mei prieteni care ar avea curiozitatea sa dea un ochi, sa nu aveti prea mari asteptari. E inca un inceput timid dublat de lipsa crasa a oricarui talent in acest sens.

Macar ca imi place. Si am nevoie si de o parere obiectiva asupra lor, sa pot invata sa fac mai bine.

Enjoy :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu