miercuri, 23 noiembrie 2011

Deci

Deci

Toate lumea e innebunita dupa/de/cu pisici.

Nu sunt un mare fan al pisicilor ca animale de companie. Pentru ca ele nu iubesc omul ca un caine. Am mai spus asta si o sa o repet. Pentru un om mai singuratic si cu o nevoie cruta de afectiune, cainele e cel mai bun prieten al homului.Eu prefer cainii, cu 1 sutime . Sau un pic mai mult

Si totusi, exista un pisoi care ma detine in proprietate. Si il iubesc din toata inima. Si imi plac pisicile ca animale independente. Ca animale care stiu (prea bine) sa isi poarte singure de grija. Si imi place forma corpului lor, si gratia, si independenta si tot. Repet, nu ca animal de companie (pentru care nu au nici un talent).Sustin sus si tare ca toti cei care cred ca pisica lor ii iubeste sunt cel putin nostimi cu prea multa imaginatie.

Dar, sa revin. Am vazut acum muuuuult timp un Necomimi. Si vreu. Vreu tare de tot. Cred ca ma apuc sa strang bani sa cumpar prima pereche care apare pe piata. Mi se pare cea mai simpatica, si amuzanta si draguta si deosebita inventie de cand focul. Exagerez, dar asta e ideea.

Si pentru ca imi doresc oricum o pereche de urechiute de pisic, o sa incerc sa imi fac o pereche din ce gasesc prin casa. Care in fapt nu e mare lucru. O sa pun poze ca sa ma laud (daca am cu ce).

Pace

3 comentarii:

  1. *I always prefer cats to dogs…. You feed a dog and give it shelter and it’s like, ‘You must be God!’ And you feed a cat and give it shelter and it’s like, ‘I must be God.’*

    RăspundețiȘtergere
  2. toate animalutele de companie sunt dragute si ajungi sa te atasezi de ele,dar nimic nu se compara cu cateii...draguti, iubitori,dar mai ales loiali!

    RăspundețiȘtergere