marți, 29 noiembrie 2011

O sa imi fac un borcan

O sa imi fac singura un borcan. Un borcan clasic sau nu,  nu conteste.

Important e ca o sa incep sa strang bani in el. Bani mici, unul cu unul cu unul. Si nici la cele mai grele ispite nu o sa deschid capacul .

Pentru ca imi doresc cu adevarat, si imi doresc tare, tare tare, sa fac o cursa (doua, noua, toate) in Orient express. Am senzatia ca acolo as putea regasi un farmec pe care un alt eu, l-ar fi cunoscut, avut, acum o suta de ani, sau eul meu artistic il doreste in secret si ma roade pe dinauntru.

I want stuff, i dream about stuff :) Honey, i'm back :D

Mi-am actualizat lista de dorinte. Unele nu mai erau dorite, altele deabia sau nascut si merita trecute pe lista.

Cu totii am vazut Bucket list. Morgan Freeman este idealul de barbat, de om, evident, si nimeni nu are un farmec mai straniu si totodata mai ispititor si oarecum obscen decat jack nicholson.

Dar mai presus de atat, notam subiectul. Avem multi bani. O sa murim. Ce facem? Tot ce ne place. Tot ce ne-am fi dorit.

Din start ipoteza noastra incepe cu o hiba. Oricum murim, toti murim, moartea e o certitudine. Dar...Noi NU avem multi bani. Asa ca ce facem? Muncim ca sa capatam multi bani. SAU? Sau facem tot ce ne place. Tot ce ne dorim.

Cum vrem noi sa murim? Fiecare altfel. Eu sincer vreau rapid si nedureros. In casuta mea alba, cu gard si livada, in somn. Altul vrea sa moarta ingropat in dosare. (chiar exista) altul vrea sa moara in pat, inconjurat de cei dragi. Nu are importanta. Efectiv. Moartea e in viariatele ei forme, aceiasi.

Viata e ceea ce conteaza. Viata e diferita. EU, eu vreau sa traiesc sesizabil. Vreau sa am un zambet pe buze si un suflet implinit. Sa imi satisfac poftele, dorintele, etc. Asa vreau eu sa traiesc. Sa fiu eu pentru mine o raza de lumina, si pentru altii a bungle of love.

Curajul e cel care imi lipseste, in rest am de toate. Ce s-ar rasuci Cosbuc in mormant, de mandrii membri ai neamului (eu).


Cineva care are sa imi imprumute un pic de nebunie, si un pic de cohones, va rog :) Femeie in urgenta nevoie de vise si fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu