joi, 12 ianuarie 2012

Si totusi primavara

Si cand credeam ca nu mai pot sa imi rup energie nici cat sa ma tarai pana la pat si sa mor, aseara am primit un impuls nebanuit de la El. Pentru ca el munceste mai mult decat mine, si are mult mai multa energie :

- sa imi faca cartofi prajiti daca il rog (bat la cap);
- sa munceasca la laptop pana la ore nebune in noapte ca sa termine nu stiu ce proiecte;
- sa joace fifa silentios, cand eu dorm alaturi,
- sa suporte momentele mele melodramatice cand bocesc din orice,  etc.

Asa ca m-am ridicat de pe dos si pentru prima oara de mult timp am facut mancare cand am venit de la servici, am creat o chestie, un mic jurnal de pus la chei pentru El, de care a parut foarte incantat (Poze ulterior) si efectiv m-am miscat.

Pana acum, ajungeam la 8 acasa, dupa ce plecam la 8 la servici, si ma taram pana la pat, ridicam solicitari pentru cartofi prajiti sau pentru iaurti sau alte cele , si bagam somn pana la 8 fara 10 a doua zi.

Ieri nu, ieri m-am miscat, m-am distrat, mi-a placut si m-a facut sa ma simt mai bine in pielea mea, mai vie. Nu stiu daca e o practica deja, probabil nu. Pentru ca i R lazy.

Dar am constatat cu atare ocazie ca sunt inca in stare sa visez chestii, sa fac chestii , sa simt chestii. Ceea ce e minunat.

Tranzitia in care sunt ma lasa oarecum imobila, parca nu as face nimic pana nu se stabilizeaza lucrurile. Dar cand e oare asta? Cred ca trebuie sa fac acum tot ce pot, si tot ce vreau, si sa las mai incolo pentru mai incolo.


Cert e ca sunt un copil minunat :)

2 comentarii:

  1. un început bun.

    și eu am avut o săptămână mult mai bună decât bănuiam săptămâna trecută, deși la noi în gospodărie situația stă cam invers decât o descrii tu. doar că mă lupt, de curând, să încerc să văd printre degete și ceea ce știe să-mi ofere celălalt mai bun, mai devotat.

    RăspundețiȘtergere
  2. atunci sa ciocnim pentru inceputuri noi si bune :D

    RăspundețiȘtergere