marți, 17 ianuarie 2012

Pentru ca

Si am citit io vreo doua postari triste si inspaimantatoare de pe un blog care in esenta e vesel si puternic.

Si m-am necajit ca io de cand scriu pe pagina asta nu am surprins niciodata ceea ce trebuie spus in primul rand dar in primmul si primul rand despre mine, asa ca ma corijez acum si recapitulam:

- Iubesc parintii, si bunica
- iubesc pe bunicii care au plecat inainte ca eu sa pot sa le multumesc sau sa le zic ca ii iubesc.
- am avut si am o viata ocrotita si fericita si buna datorita fiecaruia in parte;
- sunt eroii mei, modelele mele in viata;
- nu exista viata fara ei.

Ca sa se stie clar despre mine, sunt o fata de casa. Imi iubesc casa si pe toti cei care fac din casa acasa.

Acasa e locul meu. Acasa e unde trebuie sa fiu.

Acasa.

Si chiar daca vom reusi sa obtinem un apartament pentru noi (eu si El) , acasa va fi tot cu ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu