miercuri, 4 ianuarie 2012

Imi place apa

Imi place cand gasesc bloguri scrise de oameni fericiti si puternici, oameni care si-au facut realitatea asa cum au vrut ei.

Sunt bloguri de craft, neindoielnic, pentru ca un om fericit si puternic este neindoios un artist, un spirit creator...

Exista si bloguri scrise de oameni interesanti, care vor sa se zica lor altora. Oare ce ne face sa ne scriem pe o foaie atat de publica? Trufia ipocrita ca nu ne pasa de altii, sau minciuna ca nu avem nimic de ascuns?

Pentru ca daca am fi sinceri, am recunoaste ca ce e cu adevarat important pentru sufletul nostru mic si uscat nu va aparea niciodata aici. Ceea ce doare cu adevarat si care curge din rana proaspata.

Deci ar fi o minciuna sa zic ca asta ar fi jurnalul meu. Ceea ce e cu adevarat important nu incredintez unui zid pe langa care pot trece mii de oameni. Sufletul meu isi linge ranile in singuratate, si isi savureaza victoriile in lumina solitara a lunii.

Scrierea in blog, si vorbesc in numele meu e o distractie. O placere. Si blogul meu cuprinde parti din mine, care sunt susceptibile de a fi prezentate altora, a caror valoare nu se diminueaza prin contactul cu lumina altor ochi.

Blogul meu e neinteresant, din acest punct de vedere. E un rezumat la o idee cenzurata. E o placere fara valoare, un gablont.

Blogul de craft, pe de alta parte, ala exista cu adevarat. In el, eu prezint partea mea creatoare. Mica si rahitica mea parte creatoare. Ma laud, ma mandresc si sper sa inspir.

Sunt stari ciudate prin care trec si despre care nu o sa vorbesc aici, se intampla lucruri multe si ciudate, si nu sunt de povestit.dar cand imi va fi permis, voi crea in baza tuturor celor noi, si alea vor fi cunoscute celorlalti. Defapt, creatia mea e cea mai sincera parte din mine care va ajunge vreodata afisata pe internet. Cel mai adevar de mine.

Imi place apa. Si focul. Elemente puternice si opuse.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu