miercuri, 26 octombrie 2011

Pentru voi


Azi a fost o zi un pic altfel. Desi a inceput la fel. Desi eu sunt acelasi om. Azi ma simt altfel. Nu stiu cum se va termina, poate se va termina ca ieri. Si ca alaltaieri, si ca multe ieri de pana acum.

Poate se va termina plictisitor.

Poate se va termina in aceiasi nota in care a inceput.

Pentru ca vorbesc cu oameni care vad frumusetea. Pentru ca citesc despre/de la oameni care fac frumusete, respecta frumusete, decenti, noblesse.

Pentru ca am ales sa ma inconjor de fericire si frumos. Pentru ca cine stie ce se intampla maine. Pentru ca am azi-ul.

Pentru ca pot face oameni feiriciti. Pentru ca imi pot apropria oameni. Pentru ca asa ma simt eu bine, defapt.

Pentru ca pot sa fac orice. Pentru ca fac déjà cate ceva.

Am ales.

Nu stiu exact care e drumul, dar macar stiu care e destinatia. Si in timp, imi va fi clar care e urmatorul pas.

Acum vreau sa aflu de la voi, ceilalti. Care e urmatorul pas ?

Un comentariu:

  1. să ne ajute cine poate să ne ajute, pentru că și eu sunt în prag de decizii și îmi pare foarte rău că nu am scăpat încă de talentul de a strica bunătatea și frumusețea din viața mea exact când încep să reapară. există un nume pentru acești oameni idioți asemeni mie?

    RăspundețiȘtergere