joi, 13 octombrie 2011

Tutorial - Mici Amintiri


Mici amintiri

Cu totii avem mici amintiri, culese dindiverse locuri. Un melc de mare, o ghinda, o pietricica, o bucatica de lemn,toate aceste pot, uneori , sa ne aminteasca de un loc sau un moment magic dinviata.

Fiindca eu sunt colectionara de astfel demici amintiri, si fiindca pe unele as vrea sa le port cu mine tot timpul, amgasit o metoda de a face asta, intr-un stil mai natural.

Pentru asta, am nevoie de :


-        clesti “cu nas” rotund, ai meipot deasemenea taia sarma, deci 2 in unul;
-        Sarma argintata, de diferitedimensiuni, in functie de “amintirea” cu care voi lucra;
-        Si bineinteles, “amintirea”

In cazul meu, am sa aleg o scoica de marimemica.

Urmatorul pas este sa tai trei bucatele desarma argintata, de dimensiuni diferite (in cazul meu, una de 10 cm, una de 8si una de 6).

Bucatica cea mai mica de sarma trebuierasucita pentru a forma ochiul prin care se va trece lantul. Restul corpului vafi rasucit si prins de celelalte doua bucati, dupa cum se vede in imagine.


Bucatile de sarma mai mari trebuie rasucitein jurul celei din mijloc, iar scoica va trebui suprapusa peste legatura, cufata in sus.

Acum, trebuie sa rasucesc capetele sarmelorpe deasupra scoicii, astfel incat sa o prind intr-o “cusca de sarma”. Eu prefersa fac spirale si sa prind scoica cu mici spirale, fixate in crestaturilenaturale ale acesteia.


Excesul de sarma va fi indepartat cuclestele de taiat.






Vedeti mai jos diferite alte tipuri de Amintiri, facute in stil asemanator.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu