miercuri, 14 septembrie 2011

Sunt un musetel

Sau mai degraba o musetica

Daca as fi frumoasa si ornamentala si deloc folositoare, as fi o frezie. Daca as fi folositoare in moduri non-comformiste si mai salbatica si libertina, as fi cicoare.

Dar eu sunt musetica.

Problemele mele vesnice cu serviciul cresc si scad, in functie de zile mele, se umfla si dezumfla, in functie de zilele altora,

si per total, intrucat nu sunt prea desteapta si intrucat de-alungul existentei mele nu am descoperit ce mi-ar place sa fac, o sa o iau atunci prin eliminare.

Ce nu mi-ar place sa fac.

si avem urmatoarele, in functie de importanta, in ordine descrescatoare:

- nu mi-ar place ca Dan sau ai mei sa sufere lipsuri financiare din cauza mea si a lipsei mele de interes pentru activitatea la care m-am angajat;
- nu mi-ar place sa ma trezesc intr-o zi si sa descopar ca am lipsit la ultimii 10 ani din viata celor dragi, fiind preocupata de o activitate care nu imi place dar care face bani;
- nu imi place meseria mea;
- nu mi-ar place sa fiu saraca si sa nu pot cumpara ce imi doresc.

ca atare, descoperim ca mi-ar place sa fiu bogata si sa am si timp si atentie pentru cei din jur.

acum, dupa aceasta reculegere de ganduri, ma duc sa imi cumpar un loz-in-plic si sa incerc sa rezolv toate dramele.

Asta suna a poveste fara sfarsit, asa cum si este defapt. ciclul neintrerupt al vietii ...

Asteptam povestea lui solstice si nino.

4 comentarii:

  1. Asta e noul meu moto - SUNT O MUSETICA :)

    RăspundețiȘtergere
  2. povestea mea este acolo deja, unde trebuie să fie. dilemele abordate de tine sunt ale mele, la fel cum sunt și alte multora, presupun. trăiesc încă pe pielea mea o dramă cauzată, parțial, de problemele financiare, și în ultima vreme m-am înglodat în muncă pentru a uita de lipsurile celelalte. and i do not make sense, probabil din cauza febrei. încă 3 ore până la următorul nurofen permis.

    RăspundețiȘtergere
  3. Problemele financiare nu ar trebui sa fie drama. nici macar partial.

    nu pentru oameni de varsta noastra si situatia noastra. nu avem 10 copii flamanzi, unii din noi (norocosii naibii) nu tre sa plateasca chirie sau sa doarma in gara, nu strangem (slava Cerului) bani pentru spitalizarea niciuni om drag, chiar nu exista drama !?!

    penibilitatile de genu - vreau masina de cusut si drawing bord si steamer si excursie la paris si .... sunt dramele unui copil rasfatat care nu are idee ce e viata defapt. si ce sunt greutatile.

    eu am o drama cu banii, intr-adevar, dar alta decat ca nu ii am. ci ca nu am aflat pana la varsta asta tampita ce sa fac cu placere ca sa ii obtin. drama mea e cu mine si cu lipsa mea de idei...

    dar sunt recunoscatoare cerului ca nu am intr-adevar drame cu banii. probleme financiare adevarate.

    de ce nu te duci la un doc. ?

    RăspundețiȘtergere
  4. (nu a fost nevoie de doctor, s-a rezolvat cu nurofen şi răbdare)

    înţeleg. şi cunosc sentimentul, şi îţi dau dreptate când spui că noi nu avem drame reale. iar parţial... simt acelaşi lucru. că nu pot să fac ce mi-ar plăcea pentru banii pe care îi câştig. iar ce mi-ar plăcea e chiar lucrul pentru care am stat 6 ani prin facultăţi ş.a.

    până acum am amânat, am zis, familia, încerc s-o construiesc. acum că familia se duce pe copcă... poate voi afla un răspuns şi cum să fac.

    RăspundețiȘtergere