marți, 13 ianuarie 2009

iubesc si urasc


iubesc si urasc... de ce fac asta , poate te intrebi - nu stiu...insa se intampla, si ma chinui....

azi am vazut o raza de soare, era o raza de soare creata si vesela ... a cazut ... si dintr-o data s-a lipit de mine, a intrat sub pielea mea, si a hotarat unilateral ca e a mea. nu m-a intrebat, nu a tinut cont de parerea mea... pur si simplu m-a inhatat si gata.... m-am procopsit cu o raza de soare. propria mea raza de soare.

razi, inteleg ca tie ti se intampla mereu. ei bine, mie nu.

nu stiu inca ce sa fac cu ea. as putea sa o pastrez, am inteles ca nu sunt greu de intretinut, as putea sa o pastrez deci, daca nu ocupa mult loc, nu cere atentie cand ma joc la calculator si nu roade mobila prin casa. dar mai bine nu as pastra-o

mai bine ti-o dau tie printr-un simplu transfer de zambet

ai tu grija de ea, eu prefer mohorala primului esec. lumina ei mi-a perturbat intunericul. vom cadea inapoi in abis, eu si intunericul meu, imbratisati. poate , peste catva timp, cand voi avea si primul meu succes, mi-o vei da inapoi... atunci ea si cu mine vom fi impreuna mereu.

pana atunci ti-o incredintez cu drag, prietene

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu