miercuri, 14 ianuarie 2009

din cand in cand ne prinde


mergeam azi cu tramvaiul, dupa cum mi se intampla frecvent, si m-a prins!

eram cuminte, imi vedeam de treaba mea, inghesuita intr-un colt, strivita intre spinarea unuia si cotul altuia, gandindu-ma la problemele mele numeroase si elaborate, cand a sarit catre mine si m-a prins. initial m-a lovit o criza de panica, cum sa scap, cum sa ies, vreau acasa.... apoi am realizat ca sunt om mare , ca trebuie sa fac singura fata situatiei, ca trebuie sa imi lupt singura bataliile, asa ca m-am imbatosat. m-am ridicat pe ambele picioare ale constiinte si ale vointei si am inceput sa ma ratoiesc "cum dom'le, vezi-ti de drum, ce dumnezeu! crezi ca e asa cum vrei tu? hai fi serios , la naiba, suntem toti oameni civilizati, e frumos si decent sa te arunci asa asupra unui om lipsit de aparare? refuz sa iti dau castig de cauza, refuz sa accept punctul tau de vedere, te rog, vezi-ti de drum, lasa-ma sa traiesc in liniste"

nu a vrut

a intrat in subconstient fortat si m-am trezit cantand in birou "in and out of love". fredonez cu voce stinsa, rugandu-ma sa imi iasa din cap cat mai repede si batand ritmul cu degetul in masa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu