marți, 30 august 2011

Asa da?

Deci noul membru al temei scolii de duminica incepe vijelios.

Intrucat tema este in engleza, mai voi preta la utilizarea de cuvinte si expresii in engleza. Asta pentru ca radacini insangerate ma duce cu gandul la altceva decat originalul in engleza. asa ca, pentru a nu rapi farmecul,

Roots, bloody roots

Mie imi vine in cap Bunicu. My roots. My blood, not bloody roots. Cel mai bun si dragut om pe care il cunosc, eroul meu, modelul copilariei mele.

Si Bunicii de la Buzau... Altii pe care i-am pierdut fara sa apuc sa ii fac fericiti. sunt o naspa, stii?

"Doamne fa-i nemuritorii, pe bunicii care mor"

In genere sunt un om relaxat, dar aseara intamplator, l-am visat pe Bunicu'. Si e prima oara pe care o tin minte, de cand a murit.

si mi-e dor...

Si ma simt ca micuta zana din peter pan, tinkerbell, fara o aripa, de cand a murit... ma cam invart in cerc si nimic nu mai e asa cum trebuie. ordinea universului meu e tulburata de cand au murit ei toti, defapt :)

melodramatic. cum ar zice Sol.

BTW, am gasit un apartament care ne place. Cred ca ne facem proprietari :)

Nino., e de la tine subiectul de azi?

Eu

Un comentariu: