marți, 17 martie 2009

100%

incep usor HAHA
- nu stiu sa merg cu tocuri fara sa arat ca o rata incaltata
- nu am picioarele drepte
- nu scriu frumos
- nu pot sa scriu poezii fara a ramane blocata in expresii frumoase si a uita ideea de baza
- nu ma pot convinge sa termin de scris cartea care ma obsedeaza, pentru ca mi-e lene. oricum nu e nik de capu ei
- nu pot sa fac scheme misto pe role
- nu pot sa imi controlez toate fluctuatiile vocii cand cant
- nu pot sa desenez mai mult de 10 min fara sa imi pierd rabdarea si sa transform totul intr-o caricatura puerila
- nu am talent muzical
- nu am talent la desen
- nu pot sa fac mai mult de 5 flotari decente
- nu pot sa ma abtin sa ma dau rotunda cand am dreptate
- nu am dreptate in proportie de 50%
- nu ma pot abtine sa mananc toti covrigii din punga, desi tre sa pastrez pana maine cativa
- nu ma pot ordona financiar singura
- nu pot sa ma port natural cu oamenii care ma trateaza de sus
- nu ma pot hotara sa fiu sincera suta la suta
- nu fac mancare pentru ca nu am timp, desi asta vreau cel mai mult
- nu pot sa ma machez si chiar sa arat mai bine. in genere arat ca un papagal spoit. de aia nici nu ma machez.
- am fundul mare, nu pot purta costumul pe care mi-l doresc cu atata disperare pentru ca as arata ca un salam strans de gat
- nu am niciodata destula grija de aspect, intotdeauna arat de parca tocmai am adormit intr-un sant
- nu ma pot convinge sa ma imbat , mi-e frica sa pierd controlul...
- nu ma pot convinge sa imi cumpar pastilele pentru inima, inseamna sa recunosc ca sunt bolnava asa ca prefer sa risc sa chier :))
- nu imi vine sa ma duc la doftor, chiar dak problema s-a agravat si pot sa risc o pierdere permanenta
- nu imi vine sa renunt la el, desi nu merita
- nu inteleg nik franceza, mai usor inteleg chineza, desi am facut franceza 10 ani.
- nu pot sa tin motanoiu meu cu mine, ca imi distruge casa si mai important, pentru ca e nefericit singur asa ca il las lu mama, sa il castreze :((
- nu apuc niciodata sa stau cu ai mei cat vreau
- nu am curaju sa fac ce vreau in viata, stau si ma chinui ca o proasta pentru bani. si nici macar nu imi place, nici macar nu ma simt bine, dar nu am curaj sa renunt.
to be continued cand imi mai vin idei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu